joi, 17 decembrie 2009

Ninge

In sfarsit a venit iarna, si-a intrat in drepturi cu un strat gros de zapada pufoasa si alba.
Totul e acum alb,iar unele raze ale soarelui timid, care au aparut astazi la pranz, au transformat totul in argint, un argint pe care oricine si-l poate permite si care incanta privirile si curata sufletele de toate grijile vietii cotidiene.
Scartaitul zapezii sub talpa bocancilor este mai placut decat un concert intr-o sala calda si impersonala. Fulgii de zapada ti se lipesc in par si ii ofera acea frumusete naturala.
Ador iarna!
De ce?
Nici eu nu stiu, pur si simplu pentru ca iarna ninge si doar acum pot sa ma bucur de oameni de zapada, de bulgari, de un singur fulg de nea care imi cade pe varful nasului si se topeste incet.

"Plâns de cobe pe la geamuri se opri,
Si pe lume plumb de iarnã s-a lãsat;
I-auzi corbii! ...
mi-am zis singur...si-am oftat;
Iar în zarea grea de plumb
Ninge gri.

Ca si zarea, gândul meu se înnegri...
Si de lume tot mai singur, mai barbar, -
Trist, cu-o panã mãtur vatra, solitar...
Iar în zarea grea de plumb
Ninge gri. " (G. Bacovia - "Gri")

Sper ca va place poezia asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu