sâmbătă, 13 februarie 2010

Valentine's Day

12 februarie 2010
   Mai sunt doua zile pana la "marea sarbatoare a iubirii", adica Valentine's Day.Nu stiu ce parere aveti voi, dar eu cred ca aceasta sarbatoare a fost promovata pentru a "creste" conturile unor producatori si comercianti.
   De ce trebuie sa importam o sarbatoare occidentala cand o avem pe a noastra,veche de mii de ani? De ce avem impresia ca Dragobetele este mai prejos decat Valentine's Day, de ce, in loc sa ne protejam valorile, sarbatorile si traditiile, le inlocuim cu altele, doar pentru ca asa este la moda?
  Societatea romaneasca incepe sa se umple de "Chirite" moderne, care au inlocuit franceza cu engleza,care nu mai fumeaza tigari de "halva", dar sarbatoresc Valentine's Day. Romanilor le este mult mai usor sa adopte aceste sarbatori straine, pentru ca le ofera impresia modernizarii,intrarii in randul occidentalilor care sunt vazuti prin ochelari cu lentile "hiperbolizatoare". De ce trebuie sa copiem, de ce nu putem fi originali, de ce nu pastram ce este al nostru si sa-i lasam pe americani sa sarbatoreasca pe 14 februarie?
   Am repetat unele lucruri si stiu ca ce am scris eu aici poate ca nu are nicio noima, dar ma enerveaza faptul ca ne pierdem identitatea.
   Traim in democratie,teoretic, asa ca avem dreptul sa alegem, dar trebuie sa fim atenti pentru ca alegerile noastre ne vor defini prioritatile.

Un comentariu:

  1. True! :))))
    Adevarat ce spui tu aici. Chesti asta cu ,,imprumutul`` nu mai este o dezvoltare de mult. Deja am inceput sa dam in prostie!

    RăspundețiȘtergere