marți, 17 aprilie 2012

„Titlu inexistent”

Stau uneori şi măgândesc cum ar fi fost viaţa mea dacă, la un moment dat, aș fi făcut o altă alegere. Nu mă pot gândi acum la un moment anume când s-ar fi întâmplat asta, doar că am acest sentiment idiotic cum că totul ar fi fost altfel dacă al fi ieșit mai mult din casă, în loc să mă las cuprinsă de lene. Poate e de vină astenia de primăvară, cine știe? Tot ce știu eu acum este că abia aștept să se mai îndrepte vremea și să ies la aer, că tare m-am săturat de ploaie.

Un comentariu:

  1. Si eu ma gandesc mereu cum ar fi viata mea daca as fi luat o alta alegere . Erau decizii mici candva, iar acum ma influenteaza total... E ciudat sa te gandesti cat de diferita ar fi lumea ... Am si scris ceva despre asta recent pe blog :)

    RăspundețiȘtergere