vineri, 21 septembrie 2012

Backwards letters

Hey, TU!                                                                                                   
Tu, da, tu, cu tine vorbesc, de uiți prin mine de parcă n-aș fi aici, dar mereu voi fi, chiar dacă n-o să recunoști mereu asta. Sunt eu, eu conștiința ta de când aveai trei ani și sunt tare curioasă, sunt curioasă să aflu ce s-a întâmplat cu tine, de ce ai zâmbetul ăla fals pe față și de ce ești ipocrită, nu erai așa dar i-ai lăsat să te mânjească și sunt tare dezamăgită de tine!
Acum, nu vreau să te schimbi brusc, pentru că știu că ai multe pe cap, dar încet, încet, vreau să te întorci la caracterul frumos pe care l-ai avut înainte, vreau să fii aceiași persoană sinceră pe care am cunoscut-o eu, dar care s-a pierdut undeva pe parcurs.
Îți urez toate cele bune și sper că peste un an, să am numai lucruri bune de spus despre tine!
EU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu