sâmbătă, 12 septembrie 2009

Prima mea postare

Stiu ca ar trebui sa ma prezint, sa spun (sau mai bine zis, sa scriu) ceea ce ma reprezinta, dar nu stiu cu ce sa incep, nu stiu ce ar fi potrivit sa scriu si ce nu ar fi.
Probabil ca ceea ce o sa scriu in continuare nu are nicio logica, iar unele propozitii vor fi "anemice", dar postez totul fara sa gandesc ceea ce scriu, imi las degetele sa tasteze singure in timp ce mintea mea zboara intr-o melodie pop-rock, cantata de o trupa din Franta(Exocet). Nu o sa povestesc despre ei, nu o sa pun un link, cine este interesat poate sa caute pe Google. O sa va intrebati -probabil- de ce ascult muzica in franceza, cand as putea asculta atatea trupe in engleza, ei bine, acesta este modul meu de a invata franceza, ma ajuta sa inteleg mai bine vorbirea, accentul, si asa reusesc sa retin mult mai multe cuvinte, dezvoltandu-mi vocabularul. Mie nu-mi place franceza, mi se pare o limba foarte dificila, dar trebuie invatata (obligat-fortat), pentru ca voi avea nevoie de ea in viata deoarece: doua limbi straine "dau bine" in C.V., dar cel mai important lucru ar fi plecarea in Franta, conditionata de un nivel mediu de cunoastere a limbii.
Sa continuam cu cateva chestii cotidiene...cum ar fi faptul ca poimaine incepe scoala, liceul. O noua etapa din viata mea incepe sa se contureze, iar emotiile sunt foarte mari, nu cred ca am avut astfel de emotii nici in prima zi de scoala in clasa intai si nici intr-a cincea.
Sunt foarte stresata.
De ce?
Nu stiu nici eu, cert este ca mi-as mai dorii cateva zile de vacanta in plus. Nu foarte multe, doar o saptamana, doua...trei(daca nu cer prea mult).
Se pare ca am inceput sa aiurez si consum spatiul degeaba.
Cred ca ar trebui sa inchei aici, dar mai am atatea de zis. Dar nu stiu ce sa scriu, oricum sper sa va placa blogul meu.
Pa pa! Ne mai vedem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu