vineri, 25 septembrie 2009

Two weeks after

Two weeks after sau cum se vede liceul prin ochii mei dupa doua saptamani.
Pai, in primul rand este foarte multa liniste, e curat,iar cel mai important lucru: e portocaliu. Se pare ca am plecat dintr-o scoala portocalie si am ajuns intr-un liceu portocaliu, dar nu conteaza, mie imi place si asa.
Nu realizez, inca, faptul ca au trecut deja doua saptamani, pentru ca mintea mea este tot in vacanta, mai astept uneori teleonul sa sune si sa plec afara, nerealizand ca ceasul este 12am si nu 6pm.
Liceul l-am inceput cu "dreptul", pentru ca prima mea nota a fost un 9, la fizica, si pot spune ca sunt foarte mandra de mine pentru aceasta nota.
Colegii mei...mmm...ce-as putea zicea despre ei? Pana acum sunt toti foarte draguti, saritori,iar toata clasa noastra se comporta ca un grup compact, dar nu am avut inca niciun obstacol de sarit sa vedem daca ramane cineva in urma sau daca altii vor dorii sa avanseze in afara grupului.

Un comentariu:

  1. astepti telefonu meu :D daaaaaa...azi il primesti pentru a iesi pe afara la ora 5 6 :d ca de obicei :D te iubesc :D:X

    RăspundețiȘtergere