sâmbătă, 9 octombrie 2010

...

    Mi-am dat seama azi, mai mult ca niciodata, ca lucrurile marunte te pot face sa iubesti viata indiferent cat de suparat esti intr-o zi. Am realizat azi ca o chitara poate sa alunge tristetea din mine chiar daca nu suna frumos ci e doar un zdranganit facut de un incepator.
    Imi place apusul, pentru ca azi mi-a readus un strop de fericire in suflet. E asa frumos sa stai in pat si sa privesti apusul prin geam, mai ales cand este un apus mirific ca cel de astazi. Timpul parca se opreste in jurul tau si privesti cum se imbina armonios tonuri de galben si rosu...
    Intotdeauna mi-a displacut faptul ca locuiesc in cel mai periferic bloc al orasului, iar de pe geam nu pot privi decat niste campuri pe care nu le mai cultiva nimeni, dar astazi chiar am apreciat. Am apreciat, deoarece natura e mult mai frumoasa decat blocurile terne care impanzesc orasele Romaniei.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu